Ja pierdolę, weź ktoś za mnie przepisz te wszystkie etykietki na komputer. I wydrukuj. I naucz się zielnika. Weźcie noooo... Bo ja to na samą myśl... wrr, wiadomo. ;| Zwłaszcza że coraz mniej czasu mi zostało. A ja nadal na wstępie, pierwszej minucie rozpoczęcia. Czyli ... w sumie w czarnej dupie... ;/
Idę robić cokolwiek innego, niż to co powinnam. Jak zresztą zawsze.
Buziaczki.
Ksiega Propozycji:
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Popularne posty:
-
"... Zabrakło odwagi, aby podciąć sobie żyły" Ale są przecież sposoby by dodać sobie odwagi, prawda? Mam myślenie jakiegoś ...
-
--- mood: samobójczy. depresja. listening to: J ohnny Cash - Ain't no grave... reading: Sidney Sheldon " Pamiętna noc...
-
{ Hahaha, no ładnie, notka 'zatytułowana' 69 . :D Można i tak, choć oczywiście nie będę o takich tematach pisać, sorry jeśli Was zaw...
-
Tak naprawdę nie wiem co pisać. Mam dużo czasu, który spędzam tak przed kompem - oglądam How I Met Your Mother online (♥). Jestem już na 5 s...
-
Prawdopodobnie, na 90% będę zmieniać studia. Czy to dobry pomysł, czy nie... Się okaże. Może będę żałować a może wręcz przeciwnie. Przecie...
-
Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Chlopaka od Panny Poziomki ! Najlepsze życzenia dla wszystkich chłopaków, a zwłaszcza dla mojego Mr....
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
A TY CO O TYM MYŚLISZ? :) #skomentuj
---
Jeśli masz jakieś pytania, wal: ask.fm/pannapoziomka .
♥ #Panna Poziomka Photography