I po wszystkim. Właśnie wstaliśmy i czuję się... taka... połamana :D
Ale było dobrze, Raggafaya jak najbardziej dali radę. Było wręcz zajebiście. ☮
A właśnie to, że tak się czuję, jest najlepszą odpowiedzią na to, jak się dobrze bawiliśmy. :)
Tylko jedno mnie wkurzyło i się zawiodłam. Tzn. ta druga sprawa, ten drugi powód dla którego tam poszliśmy. Niektórzy chyba wyczuwają niektóre rzeczy, i wiedzeni zwykłym tchórzostwem uciekają jak tylko nadarzy się okazja. Ale ja nie odpuszczę. Nie mam zamiaru kolejnych miesięcy się z nimi cackać, i tak trwa to prawie 5 miesięcy - a to o wiele za długo.
Ksiega Propozycji:
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Popularne posty:
-
"... Zabrakło odwagi, aby podciąć sobie żyły" Ale są przecież sposoby by dodać sobie odwagi, prawda? Mam myślenie jakiegoś ...
-
--- mood: samobójczy. depresja. listening to: J ohnny Cash - Ain't no grave... reading: Sidney Sheldon " Pamiętna noc...
-
{ Hahaha, no ładnie, notka 'zatytułowana' 69 . :D Można i tak, choć oczywiście nie będę o takich tematach pisać, sorry jeśli Was zaw...
-
Tak naprawdę nie wiem co pisać. Mam dużo czasu, który spędzam tak przed kompem - oglądam How I Met Your Mother online (♥). Jestem już na 5 s...
-
Prawdopodobnie, na 90% będę zmieniać studia. Czy to dobry pomysł, czy nie... Się okaże. Może będę żałować a może wręcz przeciwnie. Przecie...
-
Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Chlopaka od Panny Poziomki ! Najlepsze życzenia dla wszystkich chłopaków, a zwłaszcza dla mojego Mr....
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
A TY CO O TYM MYŚLISZ? :) #skomentuj
---
Jeśli masz jakieś pytania, wal: ask.fm/pannapoziomka .
♥ #Panna Poziomka Photography