Nocą, kiedy wszyscy śpią, ja nie śpię, tylko czekam na Ciebie aż przyjdziesz i pokażesz mi niebo i wreszcie polecę do niego. ♥
Ksiega Propozycji:
2011/08/29
4 komentarze:
A TY CO O TYM MYŚLISZ? :) #skomentuj
---
Jeśli masz jakieś pytania, wal: ask.fm/pannapoziomka .
♥ #Panna Poziomka Photography
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Popularne posty:
-
"... Zabrakło odwagi, aby podciąć sobie żyły" Ale są przecież sposoby by dodać sobie odwagi, prawda? Mam myślenie jakiegoś ...
-
--- mood: samobójczy. depresja. listening to: J ohnny Cash - Ain't no grave... reading: Sidney Sheldon " Pamiętna noc...
-
{ Hahaha, no ładnie, notka 'zatytułowana' 69 . :D Można i tak, choć oczywiście nie będę o takich tematach pisać, sorry jeśli Was zaw...
-
Tak naprawdę nie wiem co pisać. Mam dużo czasu, który spędzam tak przed kompem - oglądam How I Met Your Mother online (♥). Jestem już na 5 s...
-
Prawdopodobnie, na 90% będę zmieniać studia. Czy to dobry pomysł, czy nie... Się okaże. Może będę żałować a może wręcz przeciwnie. Przecie...
-
Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Chlopaka od Panny Poziomki ! Najlepsze życzenia dla wszystkich chłopaków, a zwłaszcza dla mojego Mr....
dziękuję *rumieniec*
OdpowiedzUsuńtak, kiedyś robiłam, teraz znowu mam jakieś 'projekty' kilku drobiazgów, ale skończył mi się drucik cienki :( a w empiku były tylko w szpulce za 2 razy tyle, co zwykle kupowałam i nie miałam kasy :( (odkładam na podróbki butów od jeffrey'a campbella czy jak się to tam pisze :D )
dzisiaj byłam u lekarza i okazało się, że wszystko okej, za rok-dwa na kontrolę, nawet nie wiesz, jak mi ulżyło :)
http://demotywatory.pl/3412121/Ludzie-ktorzy-czytaja-ksiazki
OdpowiedzUsuńZ Pozdrowieniami.:) W końcu podobno lubisz czytać książki..:)
@Msbeetlejuice
OdpowiedzUsuńNie ma za co ♥
Heh, rozumiem, to chyba nie jest tania ,,zabawa". ;C A w jakiejś pasmanterii nie znajdziesz wszystkiego taniej? :) To wiesz, może jak już kupisz te buty i będziesz miała taki stabilny okres to coś wymyślimy. :) Ja Ci zapłacę przecież. :*
A co do lekarza to bardzo się cieszę! ;-*
@Anonimowy
OdpowiedzUsuńNie ,,podobno" i nie ,,lubię" - tylko ,,na pewno" i ,,kocham" czytać!♥♥♥ A demotywator to sama prawda, o nas, czytających. :) Dziękuję i również pozdrawiam! :3