Ksiega Propozycji:
2010/04/14
' Bad Romance ' covered by 30 Seconds to Mars .
Uwielbiam tą piosenkę. W wykonaniu Jareda i spółki oczywiście, oryginału nawet nie słyszałam ;p
Jared ma taki cudowny głos... mrrr.
I co, teraz zostaniesz też wielką fanką 30 Seconds To Mars?
hahahahaha.
Nie żebym ja nie była, kserokopiarko. ;-)
4 komentarze:
A TY CO O TYM MYŚLISZ? :) #skomentuj
---
Jeśli masz jakieś pytania, wal: ask.fm/pannapoziomka .
♥ #Panna Poziomka Photography
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Popularne posty:
-
"... Zabrakło odwagi, aby podciąć sobie żyły" Ale są przecież sposoby by dodać sobie odwagi, prawda? Mam myślenie jakiegoś ...
-
--- mood: samobójczy. depresja. listening to: J ohnny Cash - Ain't no grave... reading: Sidney Sheldon " Pamiętna noc...
-
{ Hahaha, no ładnie, notka 'zatytułowana' 69 . :D Można i tak, choć oczywiście nie będę o takich tematach pisać, sorry jeśli Was zaw...
-
Tak naprawdę nie wiem co pisać. Mam dużo czasu, który spędzam tak przed kompem - oglądam How I Met Your Mother online (♥). Jestem już na 5 s...
-
Prawdopodobnie, na 90% będę zmieniać studia. Czy to dobry pomysł, czy nie... Się okaże. Może będę żałować a może wręcz przeciwnie. Przecie...
-
Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Chlopaka od Panny Poziomki ! Najlepsze życzenia dla wszystkich chłopaków, a zwłaszcza dla mojego Mr....
lubię czasem posłuchać 30seconds to mars, ale nie wszystkie piosenki mi podchodzą, jared potrafi wydrzeć się jak rasowe emo co doprowadza mnie do szału i wyłączam głośniki :P
OdpowiedzUsuńbędą na jakimś evencie w polsce, ale już nie pamiętam co to było, na pewno nie opener, na który notabene pragnęłabym pojechać :(
p.s. mam wrażenie, że post jest skierowany do konkretnej osoby, ale pozwoliłam sobie skomentować :)
Asiu, tak to do kogoś konkretnego jest, napewno nie do Ciebie :)
OdpowiedzUsuńNo mi też niektóre średnio podchodzą, ale poza tym uwielbiam jego głos i jego osobę. Jako piosenkarza i jako aktora jest cudowny <3
A o tym że będą to słyszałam, gdzieś w Krakowie mają grać, ale też już nie pamiętam co to miało być ;D
na coke live music festival beda!
OdpowiedzUsuńO, no właśnie tam ;D
OdpowiedzUsuń